לוגו קבוצת מנורה מבטחים
EN
X

לחצו כאן לביצוע חיפוש.

01.07.2025
  • מידע אישי
    • כניסה למידע האישי
    • הזדהות-דף הבית
    • שגיאה
    • עוד במידע אישי
  • ביטוח
    • ביטוח חיים
    • ביטוח בריאות
    • ביטוח דירה
    • ביטוח נסיעות לחו''ל
    • ביטוח רכב
    • ביטוח עסק
    • ביטוח תאונות אישיות
    • עוד בביטוח
  • פנסיה, חסכון והשתלמות
    • גמל והשתלמות
    • פנסיה
    • ביטוח וחסכון לשכירים ועצמאים
    • הנחיות למשיכת כספים (פדיון)
    • פוליסות חיסכון
    • מסלולים מותאמי גיל
    • עוד בפנסיה חסכון והשתלמות
  • תביעות
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • תביעות חיים
    • תביעות בריאות ושיניים
    • תביעות פנסיה
    • תביעות דירה
    • תביעות עסקים
    • תביעות תאונות אישיות
    • תביעות רכב
    • תביעות גוף ביטוח חובה
    • חבויות
    • סטטוס תביעות רכב, דירה ותאונות אישיות
    • עוד בתביעות
  • שירות לקוחות
    • פנה אלינו
    • מוקדי שירות לקוחות
    • אמנות שירות
    • דוחות בקליק
    • סטטוס פניות
    • חסכון לכל ילד
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • עדכון פרטים אישיים
    • פוליסות ותקנונים
    • איתור רופאים
    • ממשק לאיתור חשבונות ומוצרי ביטוח
    • צירוף לביטוח
    • מחשבונים
    • תמיכה טכנית
    • שאלות ותשובות
    • אימות שוברי תשלום לדירות
    • טופס ייפוי כוח
    • מידע אישי
    • ביטול פוליסה קיימת
    • ניוזלטר
    • איסוף מידע סטטיסטי
    • חוק ה- FATCA
    • הסבר על קידוד מוצרי חסכון פנסיוני
    • נגישות
    • ממונה על פניות הציבור
    • מילון מונחים
    • שירות בקליק
    • הקוד האתי
    • תנאי שימוש באתר
    • מדיניות פרטיות
    • הודעה לציבור-הסכם פשרה
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול בת"צ 36858-10-14
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול
    • טפסים דיגיטליים לשירותך
    • עוד בשרות לקוחות
    • הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בעניין תשלום תגמולי ביטוח ללא ריבית והצמדה במקרים של עיכוב מחמת עיקול
  • שירות עצמי
    • דוחות שנתיים ורבעוניים
    • חיפוש טפסים להורדה
    • עדכון פרטים אישיים במידע האישי
    • סטטוס תביעות רכב דירה
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • הגשת בקשה לפדיון פוליסת top finance
    • בדיקת צבירה - חיסכון לכל ילד
    • עוד בשירותים עצמיים
    • הזדהות
פנה אלינו
  • כניסה לפורטלים
English
לחצו כאן לביצוע חיפוש.
   
שירות לקוחות
ביטול פוליסה קיימת
  • פנה אלינו
  • מוקדי שירות לקוחות
  • אמנות שירות
  • דוחות בקליק
  • סטטוס פניות
  • חסכון לכל ילד
  • בדיקת סטטוס תביעות
  • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
  • עדכון פרטים אישיים
  • פוליסות ותקנונים
  • איתור רופאים
  • ממשק לאיתור חשבונות ומוצרי ביטוח
  • צירוף לביטוח
  • מחשבונים
  • תמיכה טכנית
  • שאלות ותשובות
  • אימות שוברי תשלום לדירות
  • טופס ייפוי כוח
  • ביטול פוליסה קיימת נבחר נוכחי
  • ניוזלטר
  • איסוף מידע סטטיסטי
  • חוק ה- FATCA
  • הסבר על קידוד מוצרי חסכון פנסיוני
  • נגישות
  • ממונה על פניות הציבור
  • מילון מונחים
  • הקוד האתי
  • תנאי שימוש באתר
  • מדיניות פרטיות
  • הודעה לציבור-הסכם פשרה
  • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול בת"צ 36858-10-14
  • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול
  • טפסים דיגיטליים לשירותך
  • הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בעניין תשלום תגמולי ביטוח ללא ריבית והצמדה במקרים של עיכוב מחמת עיקול
{}
Z7_KQ8CHJ01JOK5C0ABFTL3T3I0I4

ביטול פוליסה קיימת


Z7_KQ8CHJ01JOK5C0ABFTL3T3I0I6

פוליסת הביטוח שברשותכם הינה נכס כלכלי - אנו ממליצים לשמור עליה. הפוליסה מבטיחה לך רשת ביטחון כלכלית בעת קרות מקרה ביטוח המכוסה על פי הפוליסה.
בטרם תעבירו בקשה לביטול הפוליסה/הכיסוי, אנו מציעים שתפנו לסוכן הביטוח שלך או למוקדי שירות לקוחות בטלפון 2000* או לטלפון 03-7107777 לצורך הבנת משמעויות הביטול.

 

ביטול פוליסה או כיסוי בביטוח חיים ו/או בריאות

לתשומת לבכם כי קיימת חשיבות לרצף ביטוחי, וכי העדר כיסוי מתאים, עלול לחשוף אתכם ו/או את בני משפחתכם המבוטחים לנזק עצמי (במקרים של נזק גוף או רכוש) או לחבות כלפי צד שלישי. אם תבוטל הפוליסה או הכיסוי הביטוחי, בקרות מקרה ביטוח לא תהיו זכאים לתגמולי ביטוח. כמו כן, אם ולאחר הביטול תהיו מעוניינים לחדש ו/או להצטרף לפוליסה או כיסוי ביטוחי דומה לאלה שבוטלו, הנכם עלולים להידרש לחיתום רפואי מחדש וזאת בהתאם למצבכם הרפואי בעת החידוש או ההצטרפות ולא תהיו זכאים לרצף ביטוחי. בנוסף, ההצטרפות תהא בהתאם לתנאים הקיימים בחברה בעת ההתקשרות ולא בהתאם לתנאי הפוליסה או הכיסוי הביטוחי שבוטלו על ידכם. 


מסמכים וטפסים:

  • טופס בקשה לביטול פוליסה או כיסוי ביטוחי. להורדת טופס בקשה לביטול, לחץ כאן. 
  • אם בעל הפוליסה שונה מהמבוטח הראשי, יש לצרף את חתימת בעל הפוליסה על גבי בקשת הביטול. 
  • אם הפוליסה משועבדת למוטב בלתי חוזר, יש לצרף לבקשת הביטול אישור הסרת שעבוד מטעם הגורם המשעבד.     

 

כיצד מגישים את הבקשה?

לצורך הגשת בקשת הביטול, עלייך למלא טופס בקשה לביטול פוליסה או כיסוי ביטוחי (ראה סעיף 'מסמכים וטפסים' לעיל) ולהעבירו אלינו באחת מהדרכים הבאות:

  • באמצעות המידע האישי - משתמש קיים? לחץ כאן לכניסה, עדיין לא רשום? לחץ כאן להרשמה
  • בדואר אלקטרוני - bitul-life@menora.co.il או באמצעות פקס מס' 072-2763588 
  • לביטול קולקטיב בריאות באמצעות דואר אלקטרוני hafakotprat@menoramivt.co.il​ או באמצעות פקס מס' 074-7045343 
  • בדואר ישראל לכתובת: ת.ד 927 תל אביב, מיקוד 6100802
  • פנייה למוקד קשרי לקוחות של החברה בטלפון 2000* או 03-710777

 

אם לאחר ביטול הפוליסה או הכיסוי, הנכם מתחרטים ומעוניינים לחדש את הפוליסה, אנו מציעים לפנות לסוכן הביטוח שלכם או למוקד קשרי הלקוחות של החברה. 
 

ביטול פוליסה בביטוח רכב, דירה, עסקים ותאונות אישיות


מסמכים וטפסים:

  • טופס בקשה לביטול פוליסה. להורדת הטופס, לחץ כאן. 
  • במקרה של ביטול ביטוח חובה, הנך נדרש להחזיר את תעודת ביטוח החובה המקורית לסוכן הביטוח שלך או למשרדי החברה בדואר. 
  • אם קיים סעיף שעבוד בפוליסה, רצוי לצרף לבקשת הביטול אישור הסרת שעבוד מטעם הגורם המשעבד.  

 

כיצד מגישים את הבקשה?

לצורך הגשת בקשת הביטול, עלייך למלא טופס בקשה לביטול פוליסה (ראה סעיף 'מסמכים וטפסים' לעיל) ולהעבירו אלינו באחת מהדרכים הבאות:

  • באמצעות המידע האישי - משתמש קיים? לחץ כאן לכניסה, עדיין לא רשום? לחץ כאן להרשמה
  • בדואר אלקטרוני - bitulelementary@menora.co.il
  • בפקס למספר 074-7601001
  • בדואר ישראל לכתובת: ת.ד 927 תל אביב, מיקוד 6100802 
  • פנייה למוקד קשרי לקוחות של החברה בטלפון 2000* או 03-7107777


מה יקרה בהמשך?

עם קבלת בקשתכם בחברתנו באחת הדרכים שפורטו לעיל, תקבלו הודעה המאשרת את קבלתה. הביטול יבוצע תוך 3 ימי עסקים בכפוף לקבלת בקשה תקינה וצירוף מסמכים נדרשים. בסיום הטיפול בבקשה, תישלח אליכם הודעה נוספת המודיעה על ביצוע הביטול. 


  • אודות
    אודות
  • נגישות
    נגישות
  • שאלות ותשובות
    שאלות ותשובות
  • קשרי משקיעים
    קשרי משקיעים
  • 2000*
    2000*
    2000*
    2000*
    • null

      null

      null

      null

      null

    Complementary Content
    • ${title}
    ${loading}
    • ${title}
    ${loading}
    ibmCfg.controllers.navigation true true true
    sharePage viewMorePage
    ibmCfg.controllers.navigation
    reorderPage
    true true
    wireInterface autoWiringManager