לוגו קבוצת מנורה מבטחים
EN
X

לחצו כאן לביצוע חיפוש.

12.05.2025
  • מידע אישי
    • כניסה למידע האישי
    • הזדהות-דף הבית
    • שגיאה
    • עוד במידע אישי
  • ביטוח
    • ביטוח חיים
    • ביטוח בריאות
    • ביטוח דירה
    • ביטוח נסיעות לחו''ל
    • ביטוח רכב
    • ביטוח עסק
    • ביטוח תאונות אישיות
    • עוד בביטוח
  • פנסיה, חסכון והשתלמות
    • גמל והשתלמות
    • פנסיה
    • ביטוח וחסכון לשכירים ועצמאים
    • הנחיות למשיכת כספים (פדיון)
    • פוליסות חיסכון
    • מסלולים מותאמי גיל
    • עוד בפנסיה חסכון והשתלמות
  • תביעות
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • תביעות חיים
    • תביעות בריאות ושיניים
    • תביעות פנסיה
    • תביעות דירה
    • תביעות עסקים
    • תביעות תאונות אישיות
    • תביעות רכב
    • תביעות גוף ביטוח חובה
    • חבויות
    • סטטוס תביעות רכב, דירה ותאונות אישיות
    • עוד בתביעות
  • שירות לקוחות
    • פנה אלינו
    • מוקדי שירות לקוחות
    • אמנות שירות
    • דוחות בקליק
    • סטטוס פניות
    • חסכון לכל ילד
    • בדיקת סטטוס תביעות
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • עדכון פרטים אישיים
    • פוליסות ותקנונים
    • איתור רופאים
    • ממשק לאיתור חשבונות ומוצרי ביטוח
    • צירוף לביטוח
    • מחשבונים
    • תמיכה טכנית
    • שאלות ותשובות
    • אימות שוברי תשלום לדירות
    • טופס ייפוי כוח
    • מידע אישי
    • ביטול פוליסה קיימת
    • ניוזלטר
    • איסוף מידע סטטיסטי
    • חוק ה- FATCA
    • הסבר על קידוד מוצרי חסכון פנסיוני
    • נגישות
    • ממונה על פניות הציבור
    • מילון מונחים
    • שירות בקליק
    • הקוד האתי
    • תנאי שימוש באתר
    • מדיניות פרטיות
    • הודעה לציבור-הסכם פשרה
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול בת"צ 36858-10-14
    • הסכם פשרה בתביעה ייצוגית בעניין דמי ניהול
    • טפסים דיגיטליים לשירותך
    • עוד בשרות לקוחות
    • הסדר פשרה בתובענה ייצוגית בעניין תשלום תגמולי ביטוח ללא ריבית והצמדה במקרים של עיכוב מחמת עיקול
  • שירות עצמי
    • דוחות שנתיים ורבעוניים
    • חיפוש טפסים להורדה
    • עדכון פרטים אישיים במידע האישי
    • סטטוס תביעות רכב דירה
    • האם הרכב שלי מבוטח במנורה?
    • הגשת בקשה לפדיון פוליסת top finance
    • בדיקת צבירה - חיסכון לכל ילד
    • עוד בשירותים עצמיים
    • הזדהות
פנה אלינו
  • כניסה לפורטלים
English
לחצו כאן לביצוע חיפוש.
   
תביעות
חבויות
חבות מעבידים
  • בדיקת סטטוס תביעות
  • תביעות חיים
  • תביעות בריאות ושיניים
  • תביעות פנסיה
  • תביעות דירה
  • תביעות עסקים
  • תביעות תאונות אישיות
  • תביעות רכב
  • תביעות גוף ביטוח חובה
  • חבויות
    • חבות מעבידים נבחר נוכחי
    • חבות מצד שלישי
    • אחריות מוצר
{}
Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J812T0

חבות מעבידים


אחד מעובדי נפגע בתאונה. מה עלי לעשות?

אם ידוע על אירוע שעלול לגרום להגשת  תביעה כנגדך, עליך להודיע על כך לחברתנו באמצעות המוקד הטלפוני של החברה או להודיע לסוכן הביטוח שלך , אשר יעביר את ההודעה לחברתנו.

במידה ויש בידיך מסמכים רלוונטים לאירוע, יש לצרפם להודעה כנ"ל. עם קבלת ההודעה, חברתנו תבדוק הנסיבות והכיסוי הביטוחי.


משלב ההודעה לחברתנו, יש להותיר את הטיפול בנזקי העובד לחברתנו בלבד ו/או למיופה כוחנו, אלא אם נודיעך אחרת.

Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J812T2
  • הנחיות להגשת תביעה

מה עלי לעשות?

1. נא התקשר מיידית לסוכן הביטוח שבאמצעותו רכשת הפוליסה ו/או למוקד הטלפוני  של מנורה מבטחים  שמספרו 03-7101707, כדי להודיע על האירוע וכדי לקבל הנחיות, ייעוץ והסברים. עם קבלת הדיווח תיפתח תביעה חדשה.
2. חובה לציין – תאריך אירוע, שם מבוטח, מספר פוליסה, תיאור האירוע ופרטי העובד שניזוק.
3. עוד חובה למסור – כתובת דואר עדכנית, כתובת דואר אלקטרוני עדכנית, מספרי טלפון (קווי ונייד), מספר פקס.
 

אילו מסמכים עלי לצרף?

ניתן לשלוח מסמכי תביעה במסרון על ידי שליחת הספרה 5 לטלפון 050-8085700. 

1. טופס הודעה על תביעה מפורט ומלא על כל סעיפיו, לרבות דרישה בכתב.
2. מסמכים רפואיים המתעדים  את הפגיעה ואת אי הכושר, ככל שקיימים.
3. טופס ב.ל. 250.
4. מסמכי השתכרות העובד לשלושת החודשים האחרונים טרם האירוע.
5. דרישת/תביעת העובד, ככל שהוגשה.
6. המצאת מסמכים נוספים לבירור התביעה .


היה וימצא על ידינו כי נדרשים לנו מידע ומסמכים נוספים לבירור התביעה, ישלח לך מכתב דרישה בנושא.
 

מה יקרה בהמשך? 

פרטי התאונה והמסמכים שהעברת יועברו לבדיקה על ידינו. לצורך בירור נסיבות האירוע או גובה הנזק, ייתכן ויידרשו מומחים נוספים חיצוניים לצורך הערכת התביעה. עם תום בירור הנסיבות והנזק לרבות קבלת מסמכים/פרטים נוספים כאמור לעיל, אנו נבדוק זכאותך בהתאם לתנאי הפוליסה.


אם לאחר הבדיקה  יתברר שהאירוע ו/או התביעה מכוסים במסגרת הפוליסה, חברתנו תתנהל מול העובד שניזוק או ישירות או באמצעות עו"ד מטעמנו. במידה ויתברר כי האירוע/תביעה אינם מכוסים במסגרת הפוליסה, יומצא לך מכתב מתאים מייד עם היוודע לנו על כך.
 

יצירת קשר

לחברתנו מוקד טלפוני הממוקם במטה החברה בתל-אביב. המוקד נועד לצורך דיווח על אירוע ביטוחי והן כדי לספק מידע בקשר לטיפול בתביעה ועדכון בנוגע לשלב בו התביעה נמצאת.


המוקד פועל בימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00 , בימי ו' , ערבי חג וחוה"מ בשעות 8:00-12:00. ניתן להתקשר למוקד בטלפון: 03-7108083.


באתר האינטרנט של החברה ניתן למצוא, בין היתר, מעקב אחר התביעה ופירוט השלב בו נמצא הטיפול בתביעתך.

Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J812T1

"האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח."

Z7_KQ8CHJ01JOSGE0A8BM80J81230

מוקד חבויות


טלפון2000*
פקס03-7107808
שעות פעילותימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00
דוא''ל moked-elementary@menora.co.il
כתובתת.ד 927, תל אביב, מיקוד 6100802

טפסים

טופס תביעה - אחריות מעבידים

לשירותך

ספריית טפסים
פנה אלינו
מוקדי שירות
קבלת קהל
איתור סוכנים
ארכיון פוליסות ביטוח עסקי
שאלות ותשובות
  • אודות
    אודות
  • נגישות
    נגישות
  • שאלות ותשובות
    שאלות ותשובות
  • קשרי משקיעים
    קשרי משקיעים
  • 2000*
    2000*
    2000*
    2000*
    • null

      null

      null

      null

      null

    Complementary Content
    • ${title}
    ${loading}
    • ${title}
    ${loading}
    ibmCfg.controllers.navigation true true true
    sharePage viewMorePage
    ibmCfg.controllers.navigation
    reorderPage
    true true
    wireInterface autoWiringManager