דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

כיצד משנים מסלול השקעה בפוליסת TOP FINANCE?

במנורה מבטחים אנו מעמידים לרשותכם מגוון מסלולי השקעה, במטרה לתת מענה איכותי ומגוון בהתאם לצרכי הלקוח. באתר המידע האישי של מנורה מבטחים תוכלו לבצע שינויים במסלולי ההשקעה בפוליסות ביטוח חיים מסוג סטטוס ו-Top Finance שבבעלותכם. 

מעוניינים לבצע שינוי במסלולי ההשקעה בפוליסות ביטוח חיים שבבעלותכם? 

באפשרותכם לבצע שינוי בצבירות מסלולי ההשקעה ואחוזי ההפקדות השוטפות במסלולי ההשקעה (לא רלוונטי במקרה של פוליסות חד פעמיות).

חשוב לדעת!

  • יתאפשר ביצוע שינוי מסלולי השקעה בפוליסות מסוג Top Finance וסטטוס (פרט ועצמאים בלבד).
  • ניתן יהיה לבצע את השינוי בפוליסה הקיימים בה ערכי פדיון.
  • לא ניתן יהיה לבצע את השינוי בפוליסה שנמצאת בתשלום קצבה.
  • לא ניתן יהיה לבצע את השינוי אם קיימת הלוואה בפוליסה.
  • לא ניתן יהיה לבצע את השינוי אם קיימת בקשה פתוחה קודמת בפוליסה.

לצורך ביצוע שינוי במסלולי ההשקעה, יש לפעול על פי ההנחיות הבאות:

  • לאחר ביצוע כניסה למידע האישי שלכם באתר, יש ללחוץ בתפריט "פעולות" הנמצא בצד ימין של המידע האישי, על הפעולה "שינוי מסלולי השקעה".

  • שלב 1 - בחירת פוליסה: בשלב זה עליכם לבחור בפוליסה בה תרצו לשנות את הרכב ההשקעות ע"י לחיצה על כפתור "בחר".

  • שלב 2 - בחירת פעולה: יוצג מסך המתאר את מסלולי ההשקעה הקיימים בפוליסה שנבחרה. עליכם לבחור האם ברצונכם לבצע שינוי במסלולי ההשקעה של הצבירה בפוליסה או של ההפקדות השוטפות (אם קיימות בפוליסה).

  • שלב 3 - בחירת מסלולים:

    1. בשלב זה עליכם להזין את אחוזי ההשקעה החדשים (באפשרותכם להקטין או להגדיל את אחוז ההשקעה במסלולים קיימים או לבחור במסלולים חדשים). שימו לב, אחוז ההשקעה בכל המסלולים חייב להיסכם ל-100 אחוז.
    2. לאחר בחירת המסלולים תוצג חלוקת המסלולים החדשה בהשוואה לקיימת.
    3. יש לאשר את התנאים וללחוץ על כפתור "המשך".
    4. לאחר לחיצה על כפתור "המשך" יישלח קוד אימות לטלפון הנייד המעודכן בחברתנו (בכדי לצפות או לעדכן את מספר הטלפון עליכם להיכנס למסך "עדכון פרטים אישיים והעדפות" או לפנות למוקד תמיכת האינטרנט בטלפון 2000* בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00).

  • שלב 4 - אישור: יש להזין את קוד האימות שנשלח ב- SMS בשדה "קוד אימות הפעולה" וללחוץ על כפתור "אשר".
    המערכת מאפשרת שלושה ניסיונות אימות. לאחר שלושה ניסיונות הזנה כושלים, ניתן ללחוץ על כפתור "שלח קוד" בכדי לקבל קוד חדש ב-SMS.

  • שלב 5 - סיום: במסך זה יוצגו מסלולי ההשקעה החדשים כפי שנבחרו על ידך. במסך יוצג מספר אישור הפעולה לצורך בירורים.



בכל שאלה, מוקד האינטרנט עומד לרשותכם בטלפון 03-7108900, בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00.