כיצד נרשמים למידע האישי? |
ראשית, יש לגלוש לעמוד הרשמה למידע האישי.
התהליך כולל 3 שלבים:
שלב 1 - זיהוי ואימות
- במסך זה יש להזין את פרטיכם האישיים לצורך אימות זהות וטיוב נתונים:
- מספר תעודת זהות
- תאריך הנפקת תעודת זהות
- כתובת דואר אלקטרוני
- טלפון נייד - אם אין באפשרותכם לקבל מסרון לטלפון הנייד שברשותכם, יש לסמן V בתיבת הסימון המתאימה.
- בסיום הזנת הפרטים, יש ללחוץ על "המשך" בתחתית המסך.
- אם כל הפרטים שהוזנו במסך יהיו תואמים לקיים במערכות החברה, תועברו לשלב הבא בתהליך.
- אם מספר תעודת הזהות ותאריך הנפקת תעודת הזהות לא אומתו אל מול מערכות מנורה מבטחים, לא ניתן יהיה להמשיך בתהליך הרישום ויש לפנות למוקד האינטרנט בטלפון 03-7108900 , בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, או באמצעות פנה אלינו.
- אם כתובת הדואר האלקטרוני או הטלפון הנייד שהזנתם במסך זה לא תאמו לקיים במערכות החברה, תדרשו לבצע אימות לאותו אמצעי התקשרות לפני שתוכלו להמשיך בתהליך הרישום. בסיום תהליך האימות, תועברו לשלב הבא בתהליך.
שלב 2 - סיסמא
- אם הפרטים אומתו אל מול הנתונים במערכות מנורה מבטחים, ישלח אליכם קוד בן 6 ספרות במסרון לטלפון הנייד שהוזן במסך (תוקף הסיסמא הינו 20 דקות). לא קיבלתם את הקוד? באפשרותכם לקבל קוד חדש באמצעות לחיצה על "שלחו לי קוד חדש" המופיע בסמוך לשדה הזנת הקוד במסך.
- אם סימנתם בשלב 1 כי אין באפשרותכם לקבל מסרון לטלפון נייד, הקוד ישלח אליכם בדואר רשום לכתובת המעודכנת במערכות מנורה מבטחים. לתשומת לבכם, תוקף הקוד שנשלח בדואר (ללקוחות שאינם יכולים לקבל מסרונים) הינו 30 יום. יש להשלים את הרישום בתקופת זמן זו. במידה והרישום לא יושלם ב-30 ימים אלו, הקוד ימחק ויהיה צורך להתחיל את הרישום מחדש.
- עליכם לקבוע סיסמא קבועה שתשמש אתכם בכניסה לחשבונכם באתר. יש לשים לב להנחיות לבחירת סיסמא המופיעות במסך. למרות קביעת סיסמא קבועה, תוכל לבחור להיכנס למידע האישי באמצעות סיסמא חד פעמית שתישלח לטלפון הנייד.
- בסיום יש ללחוץ על "המשך".
שלב 3 - סיום וכניסה למידע האישי
- הצהרות - יש לקרוא את התנאים המשפטיים ומדיניות הפרטיות של אתר המידע האישי ולסמן V להסכמה.
- הסכמות - באפשרותכם לבחור האם לאשר את ההסכמות הבאות:
- הסכמה לקבלת מידע שיווקי
- הרשמה לשירות ביצוע פעולות מהותיות
- קבלת דוחות באמצעות הדואר האלקטרוני
- קבלת הודעות ומסמכים באמצעות הדואר האלקטרוני
- בסיום יש ללחוץ על "המשך". בשלב זה תועברו לעמוד "החסכונות והביטוחים שלי" באתר המידע האישי.
בזה סיימתם להירשם למידע האישי. אנו מאחלים לכם המשך גלישה מהנה באתר.
בכל שאלה, מוקד האינטרנט עומד לרשותכם בטלפון 03-7108900, בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, או באמצעות פנה אלינו.